Snídanové kaše. Jak na ni správně?

26.1.2021 0 Comments

Kaše. Ať už ovesná, jáhlová, rýžová, nebo jaká Vás napadne, to je takový standard většiny těch, co se snaží zhubnout nebo se zkrátka zdravěji stravovat.
Většinou při redukci hmotnosti si ji lidé vaří ve vodě, zakápnou to sirupem nebo medem, protože to je přeci zdravé slazení, nahoru dají ovoce a jde se jíst. Jenže v takovéto verzi jsou jenom sacharidy!
Absolutně postrádá bílkoviny a těch má většina lidí nedostatek. Ani tuky tady nenajdeme, protože ty jsou naopak přeci špatně.
Je potřeba tyto zajeté standardy a mýty odbourat, přehodit výhybku v hlavně, že sirup je pořád jenom prázdná sladká kalorie, tuky potřebujeme. Stačí jenom po uvaření kaše vmíchat tvaroh, ubrat zdravé slazení, lehce posypat semínky nebo oříšky a rázem máte plnohodnotnější verzi kaše ke snídani. Možná nebude tak hezká a načančaná jako ji mají foodblogeři, ale bude obsahovat přesně to, co potřebujete.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *